Kiderültek Vitézy Dávid kormányzati feladatai, miután átvette államtitkári megbízatását
Közlekedésért felelős államtitkárt lesz Palkovics László új minisztériumában.
Közlekedésért felelős államtitkárt lesz Palkovics László új minisztériumában.
A következő kormányban technológiáért és iparért felelős miniszter a közlekedéspolitikát szánja a Budapesti Fejlesztési Központ eddigi vezetőjének. Palkovics miniszterjelölti meghallgatásán arról is beszélt: év végére termelhet a debreceni vakcinagyár.
A BKK volt vezetője a hajléktalant keresetlen szavak kíséretében leszállító villamosvezető ügye nyomán azt írta a közösségi oldalára: közös érdek, hogy a közösségi együttélés alapvető szabályai a tömegközlekedési járműveken is érvényesüljenek.
Az ígéretek között szerepel a park területének, a zöldfelület méretének megnövelése és új közösségi terek, minőségibb kutyafuttatók kialakítása.
Világhírű, korábban már tizenegy pályaudvart is megtervező építésziroda tervezi majd a teljesen megújuló, háromszintessé váló Nyugati pályaudvart, amelyet alagút köt majd össze a Déli pályaudvarral, és amelynek környékén szintén alagutakba kerül majd a vasúti közlekedés, így parkosodhat a Podmaniczky út mentén az ipari terület.
Módosították a vállalkozói szerződést a beruházást tervező Főmtervvel.
Elkezdődött a 71-es vasútvonal felújítása, amelynek része az állomás teljes rekonstrukciója is.
Ezer új fát ültetnének és több százezer négyzetméternyi zöldterületet hoznának létre a Csepel-félsziget északi részén kialakítandó közparkban.
Karácsony Gergely és Orosz Anna Vitézy Dávid terveit kritizálta.
Bár azt elismerte, hogy a jegybankelnök cikke valós problémákat feszeget.
A BKK szerint nem használják elegen, Vitézy szerint a társaság bevételeinek 55 százalékát adják az automaták.
Vitézy Dávidék többek között egyesített utasforgalmi teret akarnak létrehozni a HÉV és Volánbusz utasainak.
A teljes környéket és két kerületet sakkban tartó helyzetet egy új híddal oldanák meg, amelynek elkészültek az első tervei.
A feleknek sikerült egyetértésre jutniuk a vitás kérdésekben, és megállapodni a H8-H9-es HÉV fejlesztéséről.
A Budapest Fejlesztési Központot (BFK) vezérigazgatója szerint egy főpályaudvar mindent elmond egy országról és ő nagyon szeretné, ha a Nyugatiba érkezők a legszebb arcát látnák Magyarországnak.
Alaposan átalakul a Műegyetem rakpart és a Pázmány Péter sétány a várhatóan 2024-re elkészülő villamosépítéssel. A budai fonódó villamosvonal bővítésével a gyalogosok és a kerékpározók járnak jól.
Jövő márciusig lehet benyújtani a pályaműveket, a terveknek összhangban kell lenniük a Duna alagúttal is.
A Kelenföldet és a Nyugati pályaudvart összekötő folyosóról a kormány még nem döntött.
Még a BKK élén indította el Vitézy Dávid a projektet. Azzal, hogy átvette azt a BFK, most ismét hozzá került.
A Budapesti Fejlesztési Központ igazgatója az intézkedés visszavonását kérte a főpolgármestertől.